Reminder

För nytillkomna tittare/läsare så är det kanske bäst att förklara lite...jag och guggs är alltså svägerskor (våra karlar är bröder), jag är väl den mest ..eh...sansade av oss två kanske ;)

Hur som haver. Guggu arbetstränar som rehabilitering efter att brutit röven under ett ödesdigert madrassrace i min trapp för ett bra tag sen. Vår polare Sanna (var ääär du? när ska dom få täckning på mobilerna i Norrland?) jobbar på Försäkringskassan och fick till så att guggu kunde arbetsträna under sin rehabilitering. Smart va?

För oinvigda: Madrassrace är när man tager 1 st madrass (ca 9 cm, lagom gammal och mjuk), 1 st brant, gärna svängande trapp, fyll kroppen med dängdricka (vårt ord för SPRIT om du inte fattat), ös på musiken och kasta dig på madrassen nerför trappen! Försten ner vinner (obs! Röven måste hela tiden vidröra madrassen)

Hepp!

/C

Kommentarer
Postat av: Tjorven

alltså Carita-om man inte har någon trappa-hur gör man då?
/tjoven

2008-05-27 @ 15:58:56
Postat av: Carita

Då kommer man ju hem till oss och åker, kära Tjorv. Precis som du brukar göra.
Vad gäller övriga människor i landet så tar jag icke ansvar. Dom får väl skaffa sig en lagom hal och stor trapp :)

Kommer du över en sväng i kväll och fikar? Vi måååste pigga upp Guggu...!

2008-05-27 @ 16:14:47
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: Cherise

tack för igår caritan. jag känner mig peppad värre nu.
hur är det med Guggu? hon var ju helt otillgänglig igår
/C

2008-05-28 @ 09:28:29
Postat av: Carita

cherry darling. Guggu mår inte så jättebra. HOn är ju faktiskt fånge hos mjällgubben. 8-17 är hon i hans våld och jag har sett att han kör förbi henne hus på kvällarna också Hon deppar som fan.Men vi gör vårt bästa för att hålla henne vid gott mod :)

2008-05-28 @ 10:19:20
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hur går det för Guggu? Blir hon nå klokare??

2008-05-30 @ 14:28:34
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Satu

haha...måste säga att av alla bloggar jag läser..så ler jag mest när det är din (börjat nyligen) och Guggs (läst längre)
haha..ni är ju störtsköna människor med en perfekt dos humor!!! själv lever jag ett rätt komplicerat liv och behöver såna ljuspunkter !!



jo ,om du kan och har möjlighet tilldet så får du gärna scanna den annonsen ! det vore askul..haha *ironiskt kul*

kram på dej Carita-liscious

2008-06-02 @ 11:11:13
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0