Kul lista, snodd från Guggs!

Och så här svarar jag!

Jag kommer från: Småland, bor nu i Rävemåla
Jag heter: Carita
Hur gammal är du? 35...
När fyller du år? en gång om året
Tycker du om någon just nu? Min Rogga, mina två barn och min älskade svägerska och andra sköna vänner Om sex månader: hoppas jag vara ett steg närmre mammaledighet...
Jag samlar på: 80-talslåtar i mitt huvud, roliga upplevelser och sen samlar jag på tavlor med fjärilar på
Gröna eller röda äppeln: svenska
Vem ringer du när du är arg/ledsen?:  Guggs eller Rogga
Gillar du golf? näe fy fan. Jo minigolf i mårslycke är rätt kul
Vilken tid gick du upp idag? 0530
Har du sovit i din egna säng inatt? yes box
Har du sovit ensam inatt? nej rogga låg breve
Har du strumpor på dig nu? ja, ankelsockar. vita
Hur svarar du i telefon? Aaaa de ä Cariiita
Vad ska du göra ikväll?  laga lite mat och se på teve och mysa lite med min familj. Röka med Guggs också ;) 
Vad ska du göra imorgon? Taconight med grannarna!
 Var vill du bo när du blir stor? Där jag bor tycker jag nog. Jag tycker jag är rätt stor!
Är det okej att gråta? oh ja
När grät du senast? när jag tittade på Extreme Homemakeover igår på trean
Vilken årstid tycker du bäst om? vår och höst. Sommaren om det inte är tusen grader varmt.
Laddar du ner musik och film från internet? jajamänsan
Skulle du göra om du vann en miljon? oj...spara, renovera lite. köpa grejer!
Bär du glasögon eller linser? Sunglasses darling
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? näeee
Har du percing? öronen
Har du tatuering? japp, jag är ju gammal raggare (Guggu din fuling)
Vill du gifta dig? Jag ääär gift hörru
Vill du ha barn? har två vill ha ett till!
Solar du ofta? njäe, blir så jämrans röer
Är du bra på att laga mat? skojaru! jaaa!
Gillar du att dansa? ja!!
Hur vig är du? smidig som en gummisnodd! saknar typ höftben eller nåt
Vilken är din favoritglass? Texas Pecan
Tror du på ett liv efter döden? nja...i nån form
Bor dina föräldrar tillsammans? japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? morgonmänska
Vilken ögonfärg har du? blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns? oh ja
Är du beroende av något? cigg, rogga, vänner
Senaste låt du hörde? Ska vi plocka körsbär i min trädgård, min mobilsignal!
Vad gör du på helgerna? umgås med familj o vänner
Brukar du bädda sängen? jajamän
Vad var det senaste du sa? "inte nu Kevin, mamma bloggar.."
Vem kramande du senast? Kevin Saknar du någon nu? Gubben min
Vem ringde du senast? Guggs!
 Var du glad igår? jajamän
Sminkar du dig? oftast varje dag
Känner du dig värdelös? Neeeeej!


Svara gärna!

Kommentarer
Postat av: Guggu

ny scraputmaning hos mig gumman
löööv Guggu

2008-05-19 @ 12:48:15
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0