In the name of Freedom!

Hej govänner!

Jag får köra lite uppdatering för både mig och Guggs tror jag!

Det har varit en turbulent sista tid här. Ni som läser Guggs blogg vet ju att hon "åkte dit" förra veckan. Guggu skulle ju dra på holiday till Polen och kryssa lite (LÄS HÄR) Halvvägs till färjan kom hennes läskiga chef ikapp oss och det blev ett jävla liv med försäkringskassa, handläggare, arbetsträning och chef och allt. Milde hilde! Hon får inte ringa från jobbet (bara i sin mobil på raster), allt hon gör typ övervakas. Jag hörde henne muttra nåt om "jävla fotboja" och "bakom galler"...
Det är ju så när man arbetstränar och det handlar om bidrag å sånt. Känner jag henne rätt så skiter hon snart i vad som händer. Hon vill nog ba' gärna va ledig i sommar haha.
Som det är nu får inte Guggulainen uppdatera sin blogg på jobbet. Ah, det fick hon ju inte innan heller direkt men hon hade mööjligheten. Nu är alla möjligheter bortsopade. Mjällchefen har satt henne på värsta adminjobbet. Hon sorterar papper i gamla snuskiga pärmar, kokar kaffe, bär post och igår ringde hon och lipade för hon behövde tydligen gå en sväng i städteamets runda också.  Men det var tydligen inte tillåtet att göra så. guggs arbetstränar ju för att hon skadat sig tidigare. dvs. städning är ju inte så bra för henne.

Men då undrar ni alla, varför bloggar hon inte hemifrån?  Men hej och hå, då har väl datorn gått helt sönder (Guggu misstänker att Mjällchefen ligger bakom detta också). Jag tror väl mer att det beror på att hon skulle ta med den till stranden i helgen...sand i fläkten och allt. Knaso. Så nu är datorn kass och när ny dator tros anlända vet ingen...


Hur som helst, nu vet ni varför det kan dröja innan kära guggs uppdaterar. Jag här scrappat lite i hennes "ära"!!
image10
(ni fattar säkert vad detta föreställer! Mjällchefen får symboliseras med hjälp av "den struthårige chefen" från serien Dilbert)

Puss o kram!
Carita (för Guggu kan man säga)

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej Carita!

*FORGIVE ME* men jag kan inte sluta skratta när jag ser Scrappen du gjort! (trodde först det är ett skämt?) Eller ? Seriöst? För isåfall SATAN vilken osis hon har!

Hälsa från Satu att hon befrias snart!

2008-05-27 @ 14:39:34
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Zandra

fan han verkar helt stöd.
free guggu
/Z

2008-05-27 @ 14:43:37
Postat av: Carita

Hej satu!
Men jag veeet...Guggus liv är sånt här!
Scrappen är väl ganska oseriös ;) Men snygg tycker jag!
//C

2008-05-27 @ 14:44:10
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: T

BEFRRRRIIIIIA GUGGU!!!
Så där kan hon ju inte ha det. Hualigen!
Nu startar vi en kampanj och sen så kör vi Tuppen! Kastar skit-mjällisen i tjära och rullar honom i hönsfjädrar. Sen får han stå på torget och skämmas till allmän beskådan! Bläääääääää!
Hälsa Guggu att hon ska kämpa som fasen!
Jag ska tänka på henne varje dag och be för att skit-mjällisen ska bryta benen så att hon får en liten tidfrist medans han läker ihop på sjukhuset.
Så där lite lagom elakt ;P

2008-05-27 @ 14:49:14
URL: http://modestymom.blogg.se
Postat av: Satu

Nej menade inget att den var dåligt gjord el så NEn nej. Tvärtom! menade att scrappen var klockrent gjord med tanke på hela situationen som Guggs beskrev i sin blogg! *fniss*

2008-05-27 @ 14:49:27
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Satu

Nu har jag tillägnat GUGGS lite tanke i min blogg! Hälsa lilla Guggilicious det! Pöss

2008-05-27 @ 14:55:39
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Cherise

HA
jag visste det
här ska det planeras-han ska inte komma undan med detta!!!!
/C

2008-05-27 @ 15:24:24
Postat av: Cindy

jag tycker detta inte är riktigt klokt.
varför arbetstränar Guggu öht? hon borde ha fullt upp med sin roman, rotslöjd, cirkelträning och allt man läst om tidigare. mer aktiv person har man sällan läst om
vänliga hälsningar Cindy

2008-05-27 @ 15:32:18
Postat av: Cindy

Förlåt jag menade inte att låta elakt.
men jag är inte så insatt.
hon är verkligen påhittig-kan gå långt tror jag
kram
Cindy

2008-05-27 @ 15:38:14
Postat av: Tjorven Karlsson

okej nu är jag här. jag såg lappen på ica.
tog de tom telefonen??? verkar helt gaalet.
jag har fixat ett litet bus för herr baron eller patron eller vad han nu tror att han är
dumskalle är han i allefall
hahahahahahahahah
/sayonara the tjorv

2008-05-27 @ 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0