Hemma igen!

Ah så var man då hemma igen efter ett par dagar i härliga Tärnafjällen. Stenmarkfan som jag varit sen barnsben så tjatade jag på hela gänget i år så att det äntligen blev en resa till dit! Tyvärr inte ett spår av Stenis...inte heller Anja P syntes till.
Inga brutna ben, bara lite utsträckta ljumskar på mig när jag råkade glida lite i spagat när jag försökte stajlja lite hehe, sen var ju Tjorven i sitt esse som vanligt och drog iväg på nån skoter så det blev jordens pådrag...OVANLIGT att han tokar till det?! Sen vill han ha med sig en "katt" hem fastän jag sa att det nog var en liten lo. Men ville någon lyssna? och helt galet är det också att inga djur är vilda i tjorvens närvaro. Tror han skulle kunna gosa med en kobra....

Här kommer lite foton som min lilla Stephanie tagit! Håll till godo... hihi

image6
Här är tydligen fotspår från Tjorvens katt...

och här en bild av "gänget" i backen. Syns ju inte så bra men Steff stod typ en kilometer ifrån oss haha

image8


Nu måste jag fixa här hemma! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Guggu

ååå fina bilder du har.
vi får kopiera dem sen på brukets kopiator (de har väl färgkopiator?)
torsk är torsk är torsk :)
taconight ikväll påminde Cherry om. blir det hos er?

2008-03-28 @ 09:12:55
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Guggu

wonderful.
ska jag ta mina snygga blahniks eller last year pravda????

2008-03-28 @ 10:25:28
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Guggu

hmm vär det bläniks de hette de?
finfina på börjes

2008-03-28 @ 10:45:34
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0