trodde ni jag var försvunnen...?

heeej små kottar!
Nu är jag tillbaka. Eller jag har aldrig varit borta fastän ni trott det kanske? jag har bara varit helt upptagen och verkligen inte haft tid/lust å blogga och skriva här. julen har ju varit här och kommit och gått och den var helt underbar! mat och klappar och umgänge och mys i massor!

Har faktiskt funderat på attt skita i att skriva här eftersom jag inte tycker det är så skoj längre. Vi får se. Skriver jag så skriver jag :) ni lär ju märka hahah

Nu ska jag åka till tingsryd och shoppa lite. Dags att handla fredagsmysmaten coh kanske fylla på dängdrickeförrådet....hihii

puss puss

Kommentarer
Postat av: Guggu

åå det är så underbart med tacosfredag!
ska förbi lidel lite senare och uppdatera godis och grönsaksfacken.
känner mig helt förlöst nu när jag berättat om cirkusen kring cirkusen

puzzpuzz kära svägerska!

2008-01-11 @ 10:26:00
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Guggu

när slutar du idag?
en trip till storstan och shoppa loss lite reaprylar?
måste kolla jotex med
puzz

2008-01-14 @ 11:05:04
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0