WEDDING DAY!

Tjohooo! idag har jag och Rogga 8 års bröllopsdag! Vi skulle gift oss den 14 feb på alla hjärtans men gud alla kyrkor va ju helt bokade! Så vi fick ändra helt enkelt. galet men sant. Dessutom är det lättare för Roggastackarn att komma ihåg denna dag eftersom alla i familjen är födda den 15:e i var sin månad. Praktiskt va?

ROGGA JAG ÄLSKAR DIG!!!!

Titta va fint Guggs har gjort åt mig !!
image3

I dag blir det lite mys hemma och imorgon blir det MELLO!!!!

Go fredag på er små vänner!

Kommentarer
Postat av: Guggu

Grattis gumman!!
Ja ´visst minns jag tärnetiden med stor glädje. schysst att jag fick ha glitter (det ska tärnor ha) och fina sidenpumps färgade så de matchade klänningen.
ikväll är det mello!!! gött gött jag tar med lite(r) dängdricka. kanske ett madrassrace med?
kramiz Guggu

2008-02-15 @ 09:08:30
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Göran Fredahl

Grattis och god fortsättning får man väl säga
vänliga fredagshälsningar från Göran

2008-02-15 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0