utmanad igen...

har lessnat på bloggen men jag får ju rycka upp mig ibland. Tycker det är roligare att hänga på Guggs sida...

men här kommer en liten utmaning!

Tre saker som jag ständigt tappar i golvet:
typ allt...fast inte ongarna! haha dom lyckades jag hålla i!
Tre matgrejer som jag aldrig äter:
roadkill (försök inte ens Johnny..), pölsa och trädgårdsmästargryta (nåt jävla äckel vi fick i skolan för 100 år sen)
Tre saker jag önskar att jag aldrig börjat med:
Scrapping (tar all min tid), jobba..., orientering (men det började jag aldrig med)
Tre personer jag inte skulle vilja vakna upp vid en tidig söndagmorgon:
Hitler, svärmor, chefen...
Tre saker som jag ofta har borta:
Cigg, telefon, handväska full med viktiga saker
Tre saker jag har i mitt hår:
spray spray och hårband (såna snoddar i tyg)
Om jag bara fick se tre filmer resten av livet skulle det vara:
Dirty Dancing, White Christmas och TopGunn
Tre dagar ur mitt liv som jag vill ha igen:
måste ju säga midsommar 97 precis som gugs hahahaha, när jag träffade min gubbe, när jag fick mina älskade ongar (fast det är ju två olika dar..)
Tre personer som ofta ringer till mig:
Guggs, Sanna, Morsan
Om jag bara fick lyssna på tre låtar resten av livet skulle jag välja:
I belive in a thing called love (The Darkness), Unchained Melodi med Righteous Brothers, Leende guldbruna ögon
Tre drinkar jag gärna dricker:
grosshandlargrogg (trocadero och dängdricka); ginåtonic, öl
Tre bloggar som jag gillar:
Caritas...bara!

Kommentarer
Postat av: Guggu

ja fast de bliev väl nästan till då-en av dem iaf
hahahah

2008-02-11 @ 13:53:35
Postat av: Guggu igen

en av ungarna på missommar alltså!!!

2008-02-11 @ 13:54:02
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Carita

sschyyyy inte prata om sånt här hahaha

2008-02-11 @ 13:55:36
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: Guggu

jajamän jag kommer över-vill du ha de smala fina rullarna? har kommit på om man kokar upp vätskan lite hastigt så försvinner en del vatten och då blir den lite starkare.
ska vi testa??
tona samtidigt?? vet att det är ett nono-men det brukar ju gå att reda ut med mycket balsam

2008-02-11 @ 15:07:20
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Guggu

kanon.-jag kommer över när mjällgubben gått (borde vara om ca en timma)
puzz

2008-02-11 @ 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0