vojvoj

Tjo! så var det fredag igen! igår så var det ju hemmafixardag. Blev väl itne så mycket fixat. Kevin kom hem redan kl 9 från skolan. Hans fröken var sjuk eller nåt så han fick gå hem.  Det jobbiga mä det var väl att han fick skjuss hem av en viss Mjällchef (ni som läser guggs sida vet) för hans son går tydlien i Kevins klass..Ja det var väl sådär jättebra när Kevin märker att jag inte är hemma och drar med mjällchefen och hans son över till Guggus.han vet ju att är jag inte hemma så är jag där liksom. Mjällchefn var ju snäller o såg till att kevin kom hem. Men guggu blev nog lite paff när hennes chef står utanför dörren. hon som va så sjuk. Där stod hon och bakade kaka och sjöng högt till radion liksom. ja jävlar. Vi får se va som händer. Han sa inget till henne. Han kanske inte kände igen henne? vi hoppas som fan på det.

Huuur som helst sen så scrappade vi lite, eller det blev väl inte nåt med det för vi fnissade mest och rökte två paket cigg och skrattade åt kevin som åkte räcer nerför trappan på guggus katts gamla filt. tokunge
på kvällen sen så smaskade vi kladdmuffins och såg på den där nya "labyrint" på fyran. Men jag tycket den va sådär bra. Dessutom hann jag inte se så mycket för jag trixade med Stephanies dress som on ska ha på maskeraden hon ska på på lördag. Hon ska va utklädd till snigel å jag är ju inte jättebra på å sy men det går rätt bra. Det rolia är att Steff vill ha med sig en hink med tapetklister och klicka på golvet.."för mamma sniglar slemmar å det känns som tapetklister"...jag tror ju inte hennes kompis mamma blir så glad om hon går å dräller tapetklister på alla golvena va? eller på dom andra ongarna? hahah ja jävlar
Själva snigelskalet har jag gjort av en gammal soffkudde som jag sytt fast på ryggen på en tröja och sen har jag gjort liksom som spår i den så det ser rätt skaligt ut. känner mig nöjd. Guggu tyckte det så ut som en redi snigel!

Sen lite allvarligt. Tjorven har ätit silverlera och är på sjukan. Jag o guggs ska åka in te sjukan sen och hämta honom har vi lovat. Stackars tjorv. han vill ju bara ha silvertänder...

Ikväll blir det som vanlit idol, trocadero o dängdricka!

TJO!!!

Kommentarer
Postat av: Guggu

viva la diva sminket är så himla bra.
finns på lindex. köp du med det fanns grön nagellack som är så snyggt till ditt röda hår
/g

2007-10-12 @ 13:06:14
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0