vicken dag

Vicken dag.Datorn har vart helt konsti hela dagen. kanske beror på att Kevin spillt cola i tangettbordet? påverkar det datorn? kan liksom colan gå från tangentbordet ner in i datan? jag kan juinget om sån thär. det ska bara funka

sen kom steffi hem med en sjuk fågel..men fatta ås jävla äcklit. Rogga va inte hemma så jag fick akutringa på Johnny som fick komma  slå ihjäl fågeln.och under tiden han va här hade jag ju fullt schå med att uppehålla Steffi så hon inte såg hemskheterna. Den var ju helt halvdöd redan.så det va mest hummant för fågelen. Sen gick halva eftermiddagen åt till att sanera stephanie och hennes kläder. gud vet va fåglar har för äckel på sig. Löss å annat. Sen fick jag va snäll mamma och ha fin begravning för fåglen i trädgård. jag fick sjunga lite och steff och Kevin bad en bön och sen grävde vi ner pippin. Det va fint.

hoppas hinna skriva mer imorgon

TJING!


Kommentarer
Postat av: Guggu

du H5N1 härjar inte längre så det kan vi vara lugna för.
creutzfeld kan väl inte fjäderfän får?
hmm.-.
kan vi grillan?

2007-10-08 @ 19:32:57
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Cherise

jag gick förbi erat med lillvoffsen igår.
ni var inte hemma?
kramiz Cherise

2007-10-09 @ 08:54:41
Postat av: Carita

Hej Cherise!
jo vi va hemma hela kvällen. Men du får väl knacka på? jag sitter ju inte på trappen å väntar på besök :)

2007-10-09 @ 09:00:31
Postat av: Tjorven Karlsson

Så himla fint med en begravning för med fågeln.

2007-10-09 @ 21:33:38
URL: http://tjorvenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Cherise

guuud vad romantiskt

2007-10-10 @ 07:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0