stressa hit och stressa dit

asså jag blir ju inte stressad egenligen men ibland så blir det ba fö mycket och man ska hinna allt. Denna veckan har jag jobbat och jobbat och knappt vatt ledig nåt...

Har inte tid å skriva nu heller men jag ba måååste visa nåt som jag hoppas funkar!!!
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1047086.ab

TÄNK vicken dröm om det funkar?
Hopppas aftonbladet uppdaterar sen och talar om ifall det funkade.

Nu ska jag ladda inför kvällens Idol och inför helgens bus och myzzzzz

KRAMIZZZ på er alla!

Kommentarer
Postat av: Guggu

tjo vad roligt det var i går.
och vilken present jag fick av jonne
ulliga tofflor från family house. han är för goer.
tjing!!

2007-10-20 @ 10:00:28
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: leffe

hur gör jag då
för att få henne tillbaka?
här har vi precis varit i långasjö och vips har hon dupat mig bara för att jag ville göra henne glad
jag känner mig så besvinken
mitt hjärta är krossat.
:(

2007-10-23 @ 15:32:49
Postat av: Carita

Men Leif det vet väl inte jag? Känner jag dig så har du en ny innan kvällen är slut. Eller åtminstonne innan helgen ;) det brukar väl knappast va ett bekymer för dig?
SANNA? kan det vara nåt för dig?????

GUUGGUUU! jamåste ringa guggu!!!

2007-10-23 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0