solen skiner himmelen är blå va det är skönt å gå i skogen då

trallalaa vilken härlig dag! vilken härlig HELG det va! och inget bloggande ble det i helgen för datorn var helt konstig. Jag svär att guggu hade pillat med nåt. HOn sa hon skulle "snabba upp linan" men inte fanken kan hon sånt? haha men nu är  jag tillbaks i sajberspejjs igen. vi misstänker ävne att grannen har tjuvkopplat sig på vår lina. Men nu är vi skyddade som två militärer i en bunker.
har jobbat som en slav måndag och fram till kl 12 idag. Nu är jag ledig till onsdag kväll då ska jag jobba ett par timmar igen. En får ente slita ut sej vettu! hahaha
vad har hänt i Caritas liv? oh inte möe som vi säger här. Men det har ju varit skönt å bra på alla sätt å vis ändå.
Vanlit fredagsmys och bus och Guggu och compani och sen på lördan var vi iväg hela familjen å handlade lite nyttigheter oh skor te ungarna och sånt.

Nu tänkte jag att vi skulle göra nåt skojjigt. Kan bara inte komma på vad. Kom med förslag på rolia saker vi kan göra här!

TJO!!!


Kommentarer
Postat av: Guggu

äntligen är du tillbaka i cyberspejs som vi hackers kallar det.
jag vet inte-baka en kaka?

2007-10-23 @ 15:46:22
Postat av: Carita

baka en kaka? guggu det gör vi ju fan varje dag! hahaha

kan vi inte sätta in en kontaktannons åt lille Leffe???

2007-10-23 @ 15:48:22
Postat av: Guggu

fasen vilken bra ide
men först får han bevisa att han är värt det
har vi några andra singelprofiler?

2007-10-23 @ 15:51:45
Postat av: Guggu

jag är hemma från värnamo nu.
hört nåt mer från Leffemannen`?

2007-10-24 @ 15:18:37
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0