Shåppahållic

Shit va det är skoj i ullared asså. Gekås måste vara mitt favoritställe nånsin. Man fattar hur myck etman behöver och saknr när man kommer dit. Vi hade tur och det var knappt ingen kö och efetr en kaffe på parkeringen (måste ha med fikakorg!) så stångade vi oss in. Tror vi tömde vagnarna två gånger minst..Guggu och jag är vilda på Gekås!!

Jag köpte:
Till Stephanie, min princessa
klänning (2 st )
kjol (mannschester)
kalasbyxor
2 par skor och vinterkänngor
2 jumprar
en täckjacka (rosa! gu så fin den var, med sån fluffig krage)
småbyxor (10-pack)

Kevin:
2 par jeans
1 par mannschesterbyxor
1 pyjamas
kallingar
2 par skor och känngor
1 overål
1 jacka
ett par tröjor
en skitfin tishirt med biltryck (pappas favvorit!)

Till mig:
småbyxor
sockar
en kjol
ett par tröjor
en skitsnygg kofta i lite slirvigt matereal
ett par skor

Till Rogga:
ett par bra skjorter
kallingar
sockar
2 par byxor (ett par finbyxor ett par hemmabyxor med såna bra fickor och fack)
en tjocktröja
annat:
flörtkulor
piprennsare
glitterlim
sax
papper
pennor
tårtpapper
folie (även tlll köket så klart)
julpapper
julsnöre
juletiketter
lite vykort
två ton tvättmedel haaaaha
mjukskölj
såpa
rengöringsmedel
en pläd
gardiner
lite dukar

ja herregu..nåt mer köpte jag säkert! haha sån jädra lyckad dag!! tänker inte säg hur mycket pengar jag gjorde av med....hhöhö

Kommentarer
Postat av: Guggu

Ja jädrar vad gött det var.
tur man är sjukskriven så man kan vila upp sig lite.
goa är de choklakalendrarna!!

2007-10-04 @ 11:12:31
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Carita

jaaa choklaakalenderar köpte jag ju också! har du redan ätet upp dina?? hahahaha din dummer

2007-10-04 @ 11:19:32
Postat av: Guggu

jag åt
bara upp nummer 24. det är ju den största.
men nu har jag snattat 4 17 och 23 med i den johnny ska få :(

2007-10-04 @ 12:51:25
Postat av: Tjorven Karlsson

Nummer 23 fattades i min kalender, fick äta upp alla andra så det inte skulle märkas. smart va!

2007-10-04 @ 13:03:28
URL: http://tjorvenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0