Rödluvan

LIksom rödluvan flänger jag som en barmhärtig samarit mellan mitt och Guggus. Hon är väl lite fräschare nu men inte nå vidare ändå! höhö fast det har kanske inte med trappolyckan att göra?? hahaha
Guggs, jag skämtar ju bara med dej!
Vi ska ta å pyssla lite i eftermiddag var å köpte lite nya grejer igår. det går ju åt lite saker nu när man börja fundera på julkorten och vi har kommit igång ordentlit med att göra fina LO's och sånt. Igår köpte jag:

glitterlim
mönstersaxar (två)
stämplar med tomtemotiv och julhälsningar
papper!!
och lite annat
så här ska pysslas!

KRAMIZZZ


Kommentarer
Postat av: Guggu

göttgött

2007-10-02 @ 11:25:33
Postat av: Guggu

hur går det därborta?
snart vill jag ha fika

2007-10-02 @ 12:42:20
Postat av: Cherise

fasen jag såg tjorven karlsson-i sjukhuskläder utanför sjukhemmet UTAN skor.
vad pågår???

2007-10-02 @ 14:41:48
Postat av: Carita herself

va fan säger du?
Jag får slänga mig i bilen och ta en repa neråt byn!!Tjorven har blitt tokig tror jag. Cherise, jag ringer dig när är på väg!!

2007-10-02 @ 14:52:03
Postat av: Guggu

jag har lagt ut en blänkare på hemsidan.
ring mig om ni hittar tjorv!!

2007-10-02 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0