Kärleksmässa och lite annat

Oh la la love is in the air här!

Gårdagen var ju lite turbulent. det verkar ju som att livet här alltid är det och ja det stämmer nog!
efter att ha försökt frita Tjorven och blivit överraskade av Ramona så sprang vi till Kärleksmässan. Tjorven var ju yster som en kalv på sommarbete efter att ha fått komma ut från sjukan.
Jag tar det från början puh:

Vi (jag, guggu, tjorven, ramona (helt oväntat),Rogga, johnny o cherise)hade hört att dom 100 förseta till mässan skulle få en Kärlekspåse och det ville vi ju ha.Presenter är skitkul och gratis ä gott. Så vi sprang som galningar dit för att vara där prick 18. Vi hann inte redit men vi va nog där senast 10 över ohc det va redan skitmycket folk där! men in kom vi och kärlekspåsar fick vi! dom innehöll bla:
ett hjärta i betong
gelehjärtan
en penna
ett hjärta på en pinne (som pennan var tejpad på)
lite reklam
en liten grej med en kondom och en liten korv glidmedel i (bra å ha asså)
nyckelring

bra saker och jag snodde allas gelehjärtan så jag kunde ge dom till barnen sen hehe. tjorven den galningen han fick tuggummi i sin påse sa han och tuggade så friskt tills vi insåg att det var kådisen han hade stoppat i gapet. ja herregud...Ramona fick slita ut den ur gapet på honom med tvång när han försöka börja blåsa bubblor .

såå kom vi in ochdet va trångt å varmt och en hel del goa grejer att köpa hehe och en hel del konst som va ganska så annorlunda. Rogga tyckte inte det va passande att jag vill köpa en stor svart hrm..snopp i lera och guld. den va lite dyr också. Men vi köpte lite andra rolia saker heeeh som jag inte tänker prata om här men den som bor nära oss lär väl höra sen hahahaha

efter en timma på mässan så var vi helt sönderknuffade och varma så då gick vi hem till oss allaihop och käkade tacos och skrattade o drack dängdricka o trocadero!

En perfekt lördagkväll asså

TJO på er!!

Kommentarer
Postat av: Guggu

tjo vad det var livat i holken i lördas!!
vilken helkväll.
jag tycker de ska ha kärleksmässa varje lördag. har du någonsin sett så mycket fölk i rävet?
kramiz gugg

2007-10-14 @ 18:20:15
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Cherise

ja jisses vad det var livat!
När tjorven jagglade runt på den där kådisen trodde jag han sista sekund var kommen på redigt.
tur att ni var utklädda till sjuksköterskor så folk tog er på allvar!!!
kramiz från Cherry

2007-10-14 @ 19:40:54
Postat av: Guggu

ring mig sen.
jag är tillbaka från arbetsträning
(ochhalvblind)

2007-10-15 @ 14:14:04
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0