Helgen

Men asså vilken helg hahaha. Dängdricka, fyrmannawhisst, snack o prat och fika (gjort av Johnny)..ja herregud va roligt. Jag har typ dom bästa vännerna.
Igår va jag och gugs i skogen och jagade trattkantareller. Vi täntke det va bäst å ge sig ut nu innan älgjakten börjar. För sen är det ju rent livsfarligt att gå ut. häromåret så var jag ute och plockade trattisar under jakten. Jag hade röd toppluva och röd flisjacka. men ändå så tror jag jägarna sikta lite i smyg på mig. Jag väsnades jätte mycket och sjöng högt hela tiden för dom skulle höra mig och inte tro jag va en älg.Det var fasen läskigt  men som ni märker så klarade jag ju mig fint hahahaha.

satt å drömde över jotexkatalogen igår och funderade på hur jag ska pynnta till det här hemma framöver. Det lackar ju mot den berömmda julen.Det finns ju bara föör mycket snyggt...får slå mig ihop med svärmor och Guggs och beställa lite.

Vi hörs sen

Baj now!

Kommentarer
Postat av: Guggu

ja jädrar vad kul vi hade.
en sån jägargrön flis skulle du ha så ingen kan sikta för bra
kramizzz

2007-10-08 @ 10:55:45
Postat av: Cherise

nu tar det hus
i helvete Caritan,'
Guggu är jagad (oskyldig) av ngn jag tror är försäkringskassan

2007-10-08 @ 14:31:42
Postat av: Guggu

äsch det är nog lugnt (tror jag)
jag har fullt förtroende för min handläggare
/working girl

2007-10-08 @ 15:15:14
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Tjorven Karlsson

Förra året fick jag följa med ut på älg jakten, och vet du vad? Jag såg en röd älg braka fram genom skogen. Så det är inte helt säkert att ha röda kläder på sig. Nu får jag ju inte ha någon bössa längre så jag satt mest och drack dängdrika med Per-Gunnar.

2007-10-09 @ 21:31:12
URL: http://tjorvenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0