Bingo! eller inte

Min tur är förbrukad. vann inget på bingon. Men gu va skoj det var ändå!
Tjorven vann jättefina luktljus och Guggs fick nåt tröstpris. Hur man nu kan ge en trisslott i tröstpris. Det kan ju bli värsta högvinsten juh!!

Idag har jag hemmafixardag. Vet inte riktigt vad jag ska göra än men det blir nog lite baka och städa och sen ska jag umgås med lille goe Kevin som kommer hem vi' lunch idag. Gullepojken

Nu ska jag börja med att kila över till gugs för en härlig frukosst!

TJO! så länge

Kommentarer
Postat av: Guggu

Nu skriver jag och Kevin lite här när du är på shottaheiti hihi vad busiga vi är.
var inte lessen kära svägerka. för min trisslottvinst kan vi köpa lite på kärleksmässan imorgon.
då blir gubbarna förvånade!
haha nu undrade kevin vad kärleksmässa är. jag sa att det var när mammor och pappar (och även de utan barn) går på lokal och njuter av att se kärleksfulla saker.
kevin: som att se tomten ge julklappar?
jag: ja ungefär så fast barnfritt
haha
BF rules
tjing

2007-10-11 @ 11:10:56
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Tjorven Karlsson

Ni lyssnade väll på P4 Kronoberg? Det handlade om kärleksmässan. Jag tror det kommer bli den BÄSTA mässan någonsin.
Hepp.

2007-10-11 @ 12:19:42
URL: http://tjorvenkarlsson.blogg.se
Postat av: Cherise

jättejättekul igår.
jag vann ju knästrumpor men de var utan fot. väldigt märligt tycker jag men man kanske kan ha dem som någon slags vadvärmning?

2007-10-11 @ 14:41:56
Postat av: Guggu

ska vi kolla på labyrinten ihop ikväll.
jag har bakat lite kladdmuffins och kommer över.

kramiz gugg

2007-10-11 @ 19:04:45
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0