Bad karma good karma

Hellouu i stugorna!
Jaha inga gardiner fick man idag...elaka svägerskan som åker iväg utan att säja till. Fy asså. Hon surar väl änn för att jag fick svärmos gardiner. dom som Guggs gått å sucktat efter i flera månader.
HUR som helst. Skit i gardinerna. VI HAR VUNNET EN RESA!!! helt galet. Vi som alri vinner nåt!! Jag, Guggs, Rogga o Johnny va med i en utlottning genom gubbarnas jobb. Man kkunde vinna en resa till Turkiet! och så vann vi!
men fan, det va ju inte turkiet. Det va till Åbo. TURKU heter det på finska och ja på nåt sätt blev dt missupfattat eller så. Jag är inte jättebra på geografi så va fasen...turku turkiet vad vet jag.
Efter att ha blivit nåt snopna när vi fattade att vi inte skulle på solsemester (jag hann till å med in på Elllos o beställa en ny bikini..) så förstod vi att ongarna kommer ble skitglada! vi ska nämligen till MUMINDALEN!!!

http://www.muumimaailma.fi/ruotsi/

4 dar med hotell å allt betalt. Och vi åker faktiskt redan på månda!

nån som kan nån finska? här måste läsas på.

Guuuuuggu!! starta googgle för här ska letas fackta!

Kommentarer
Postat av: Guggu

vaddå finland?
jag har ju sparat mina flipflops framme och allt.

2007-10-24 @ 15:41:48
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Carita

fan guggu..de va inte turkiet. Det va TURKU! annonsen var ju lite på finnska och Rogga fattade fel. Deras chef är ju finne så vi kanske skulle fattat?
Men fasen detta blir asbra. Jag springer över til dig snart med alla brosschyrer jag fått.

2007-10-24 @ 15:43:34
Postat av: Guggu

faaaaasen vad bra är vi
ska packa typ allt

2007-10-24 @ 15:44:33
Postat av: Guggu

systemet heter alko och brännvin heter prännvin.
trocadero finns ej SKANDAL!
bastu heter sauna och skål är kippis.
vad behöver vi mer`?

2007-10-24 @ 18:39:40
Postat av: Guggu

Critan jag trodde du var ledig på förmiddagen
kan du hjälpa mig med packning sen?
gugg

2007-10-26 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0