Älgar, äpplen o kaffe

tjo på er alla i stugorna! Carita is back again
höll på å dö i morse när jag körde min hemtjänstrunda i stugorna här. rätt va det va så brakade det ut en stor jädrans älg på vägen .Heregud asså dom är stora som hus minst och dom är inte ett dugg bruna. Den hrä var helt samma färg som oljegruset jag kröde på. Men som tur är så har man ju tränat en hel del på folkracebanan så är det nåt jag kan så är det å reagera. bromsade och styrde undan och älgen promenixade iväg. men hjärtat slår ju nässtan sönder i kroppen på en. fick stanna och panikröka 3 ciggisar på raken och djupandas lite.

Jaha förutom det så är det rätt lugnt å skönt. ELler nja. det är händer ju mycket faktikst. Ramona är tillbaka och tjorven sköter sig (har skött sig en dag åtminsteon) och nu ska vi se vad guggus läskiga chef säger om hennes jobb och om försäkringskassan flippar eller vad...sanna skulle göra va hon kunde tror jag.

nä nu måste jag ha en stor kopp kaffe o ett par ciggisar.

Tjo så länge!


Kommentarer
Postat av: Guggu

ojojoj. tur att du inte blev platter hörru.
ska vi sätta på umbrella och rocka loss i korsetterna precis som mia och klara senare?
myyyys
guggu

2007-10-16 @ 14:10:05
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0