aldri får man va redit gla...

TROR NI INTE ATT MUMINDALEN HAR STÄNGT??? hur fan kan man lotta ut en resa till ett ställe som har stängt?? gud sur jag är asså. fan fan fan rent ut sagt.
ok man fick bestäma själv när man villeåka och vi blev ju sugna direkt. inte fan kollade vi att det var stängt i den jävla mumindalen? ärligt. gud så dumt. Nu skiter jag i å åka. Vad ska jag och ungarna och gubben göra i Åbo?? utan mumintrollena??ungarna kommer ju ledas ihjäl och vi hinner inte fixa barnvakt och tja vi lovade ju dom en resa. Så nu åker nog Guggs och johnny själva och jag och min familj drar iväg på lite närmre äventyr. Typ simhallen? äh jag vet inte. blev helt deppig.
jag som lärt mig finska ord och allt.

gud så dumt.

MEN nu är det Panduro som gäller. Måste fasen skynda mig nu.

Kommentarer
Postat av: Guggu

men gumman häng inte läpp för det!
johnnys och jag åker och har kul i turku och ni stannar på kaskad.
jag köper med en flaska mintu och lite svaveltabletter.
puss och kram
förmiddagsfika på mitt kontor?

2007-10-26 @ 08:59:58
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: uggu

kommer på tacos mys
ska vi ta med titanix
blev så sugen på att se den nu när vi ska till finland
puss

2007-10-26 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0