Julpyssel lite tidigt

Hej på er govänner! har inte skrivit så mycket fö rjag har faktiskt inte hatt nån lust. Jag har mest läst gugguns blogg och ägnat mig åt annat. Jag har pysslat massor. Fick sån insperation efter ett besök på husebys julmässa att jag bara va tvungen att sätta igång med julpysslandet redan nu. Jag och ungarna har gjot lite mer tomtar av flörtkulor och bomull och filt. Såna söta små man kan ha i fönstrena. Ska se om jag kan fixa bild. sen började vi göra jirlanger men oj va jobbigt det va...vika papper och häfta och ha sig men vi ska nog bli klara. Tänkte faktiskt göra en jättelång så vi kan ha runt hela rummet. uppe vid taket ni vet. lite snyggt. eller så hänger jag bara den vid valvet in till storarummet.´vi får se. jag brukar ändra om mitt pynt rätt mycket hihi
Sen har vi faktiskt tjuvstartat julbaket och gjort lussekatter redan. gjorde dubbell sats direkt för vi äter ju upp dom så snabt. hehe
blev nog en 80 bullar nu hur som helst och av dom finns det nog 50 kvar (GUGGU LÅT BLI MIN FRYS!). än så länge!

skriver mer sen

Puss o tidigt julmyzzzzz!

Kommentarer
Postat av: guggu

men gud vad härligt med lite julfrossa så här på tisdagen.
jag ska göra lite julscraps tror jag.

ps du vet väl vad som ligger högst upp på julelistan.
EN CUTTLEBUG!!!

2007-11-20 @ 10:38:12
Postat av: Carita

gud ja en cuttlebug. men dom är skitadyra. Vi kanske kan önska oss en ihopa?

2007-11-20 @ 10:42:23
Postat av: Sanna

Caritavännen.. du vet väl att du får låna min häftpistol när som helst. blir skitsnyggt o häfta upp jirlangerna i taket!

krammizz

2007-11-21 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0