Hundar och sånt

Hola chicas
så var den här helgen slut också. Jag och sanna var på hundustställning i Växjö och guuuu vicka söta hundar. Oj oj. Sanna ville genast köpa en sån där båtsmanshund som stod och såg söt ut i ett hörn. Ägaren var inte lika glad för den var tydligen inte alls till salu. Tror sanna missuppfattat det där med utställning och marknad. Allt hon såg ville hon köpa.hiihi
Det va många söta hundar som sagt och även en del inte lika söta människor. Trångt å varmt.

Nu måste jag ta och försöka få tag i guggs. Såga tt hon hade skrivit här, nåt jättekonstigt. Jag har försökt ringa henne men telefonen verkar vara av. och vad jag har sett så har hon o johnny inte kommit he än. Börjar bli skitorolig här.
hur efterlyser man nån i FInland?

Kommentarer
Postat av: Guggu

det är okeja tt du säger som det var.
jag har clerat med UD och de kommer inte ta till legala aktioner

2007-11-05 @ 12:17:59
Postat av: Carita

men är du klok eller...får jag säga sanningen nu? du sa ju. Ja ja. SKÖNT att du är hemma!

2007-11-05 @ 12:37:51
Postat av: sanna

Jag trodde faktiskt att det var hundtricket. Att lixom auktionera ut hunden lite tyst vid sidan om. Så man får så mycket som möjligt för den.
Måste hitta en hundväska som rymmer en lite större hund. t ex båtsman

2007-11-06 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0