Fredag!

TJO på er go vänner! Så var sanna och jag tillbaka från ett äventyr i Vimmerby. Ni som inte är så bevandrade i ostkakansvärld kanske inte förstår hur stort detta är?
nå låt mej berätta lite om hur vi hade det

Jag och sannagumman lastade in oss i bilen  i onsdasmorse och åkte mot dom djupa skogarna i Vimmerby.
Väl där så höll jag mig i bakgrunden eftersom jag inte hade så bra erfarenheter där förra året. jag hade på mig stor hatt och försökte se diskret ut. Sanna däremot..ja va säjer man? diskret...är väl inte ordet.


Nåväl. Tydligen ska man ta LITE ostkaka o smaka på. Dricka mycket vatten och sedan fortsätta smaka. Sanna tog en rejäl bit av varje och sköljde ner med svart kaffe m extra socker. Som man ska göra.

Efter två bidrag såg alla mycket piggare ut än Sanna. Trots att hon var uppe i värsta sockerruset. Jag viftade från publiken och begärde Time-Out. Men pensionärerna fattade ju inte vad det betydde. Så Sanna var tvungen att snällt äta ikapp.

Juryfarbrorn som fallit för ögonviftandet visade sig vara en av finalisternas närmaste granne. Så rätt var det var befann sig Sanna i ett triangeldrama, eftersom hon röstat på grannens ostkaka, och anklagades för jäv (juryfarbrorn hade skrivit under papper på att inte rösta på grannen själv). Något som sanna bara kunde inträffa på f-kassan och inte i ett SM. Jagryckte in och räddade Sanna från den pinsamma situationen och fräste något om "utsänd, försäkringskassa och sjukintyg" och VIPS fick båda stanna kvar o se prisutdelningen.

Ja jädrar va..men roligt var det! Sen fick vi stanna två gånger på hemvägen för sanna mådde inte så jättebra. och igår var hon helt skakis sa hon så hon kunde inte va på jobbet stackars liten.

GulleGuggs har börjat på nån skrivarkurs och ska bli författtare. jag hoppas att hon håller löftet och baserar sin "karaktär" på mig så jag får en bok skriven nästan om mig liksom. gud va spännade

som vanligt är det ju IDOL idag och fredagsmyzzzzzz Vi får se om det dyker upp nåra skojjiga typer hemma förutom Guggs o Johnny. Sanna är du sugen??

TJO OCH KRAMIZZZZZ alla goa!


Kommentarer
Postat av: Guggu

jag har precis börjat med storyn. carinas profil är klar och kommer snart att presenteras.
heja idoooool!!
tacos med=??

2007-11-09 @ 13:29:55
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Caritan

Tacos och extra ozzzt!

2007-11-09 @ 14:19:20
Postat av: Guggu

men guuuuud vad gott med ost.
jag tar med en extra bit

2007-11-09 @ 15:26:55
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Cherise

var är ´ni brudar?
JAG BEHöver hjälp.
jimmiey vill att vi flyttar till tingsryd :(

2007-11-12 @ 15:14:33
Postat av: Guggu

fjortistest på min sidaaaaa

2007-11-13 @ 19:29:01
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0